Innovatie op het gebied van fitness

Wat jouw gezondheidsdoelen ook zijn  
Je bereikt ze met EMS training in 20 minuten per week

Met EMS-training worden nog meer spieren gericht en tegelijkertijd aangesproken. Bovendien bereik je
tijdens een E-Fit training ook dieper gelegen spieren die nauwelijks geprikkeld worden tijdens een klassieke fitnesstraining. Bij een normale
training van 90 minuten spreek je slechts 30% van de spieren aan. Bij een E-Fit training train je in slechts 20 minuten 90% van je spieren.
Bovendien worden ook de dieperliggende en meest verwaarloosde en moeilijk te trainen spieren getraind.


Positieve effecten van E-Fit
EMS Training brengt vele voordelen met zicht mee en is voor veel gezondheidsdoelen de perfecte oplossing.
Of je nu gewicht wilt verliezen, rugpijn wilt verlichten, spiermassa wilt vergroten of cellulitis wilt verminderen.
Met 20 minuten per week heb je na een aantal sessies al resultaat. 

TIJDSBESPARING
Je kunt veel tijd besparen omdat de training slechts 20-25 minuten duurt en tegelijkertijd meer spiermassa traint.

EFFECTIVITEIT
Vergeleken met de doorgaans 2 – 3 uur durende traditionele training sessies, is 15-20 minuten met E-Fit é
én a keer per week voldoende om hetzelfde doel te bereiken. 

ZICHTBAAR RESULTAAT
Hoewel de resultaten van traditionele training na 15-20 trainingen beginnen te vertonen, geeft EMS zichtbare
resultaten na 4-5 sessies.

VET VERBRANDING
Dit is de meest efficiënte methode om calorieën te verbranden, waarmee je het optimale percentage lichaamsvet
zo snel mogelijk kunt bereiken.

GEZONDHEID
Het bereiken van de diepe skeletspieren met elektrische impulsen verbetert onze houding evenals de gezondheid.

MINDER RUGPIJN
Rugpijn als gevolg van zwakke skeletspieren kan worden verlicht door de spieren naast de wervelkolom
te versterken.